فروشگاه ایرانیان فروشگاه ایرانیان .

فروشگاه ایرانیان

7 راه برای بازاریابی تجارت خود در طول Covid-19


بیماری همه گیر آزار زندگی همه را به وجود آورده و نحوه تجارت و حتی نحوه تعامل ما به عنوان یک جامعه را کاملاً تغییر داده است. عدم توانایی بیرون رفتن و دور هم بودن، از جمله تعاملات رو در رو محدود، به این معنی است که بازاریابی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری مهم است. به عنوان یک صاحب مشاغل، به احتمال زیاد به دنبال راه هایی برای ارتباط با مشتری خود در هنگام ویروس کرونا و همچنین سودآوری خود هستید. در اینجا بهترین روش ها و نکاتی برای کمک به شما در بازاریابی تجارت و تقویت فروش در طی Covid-19 آورده شده است.

1. وب سایت های خود را به روز نگه دارید
به دلیل فاصله اجتماعی، اکثر مردم برای به دست آوردن تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد یک شرکت، تلفن یا کامپیوتر را انتخاب می کنند. ممکن است از زمان شروع همه گیر شدن، مشاهده کرده باشید که میزان جستجو در وب سایت شما افزایش یافته است. تعداد بیشتر افراد در خانه بیش از هر زمان دیگر افراد آنلاین بودند. به همین دلیل، شما باید اطلاعات وب سایت خود را به روز نگه دارید. Covid-19 تقریباً بر هر قسمت از کسب و کار تأثیر گذاشته است، از جمله ساعت، ظرفیت و فعالیت. وب سایت و حضور دیجیتال شما باید به همین ترتیب به روز شود. اگر ساعات کاری شما تغییر کرده است ، باید مطمئن شوید که وب سایت شما با ساعات کار جدید به روز شده است. به عنوان یک کسب و کار ، شما باید لیست Google My Business خود را نیز به روز کنید ، و همچنین هرجای دیگر که مشتریان شما می توانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. برای مشتری هیچ چیزی بیشتر از اطلاعات غلط در مورد ساعت شما و سپس بیرون رفتن از مسیر خود برای رسیدن به مکانی که اکنون بسته است ، ناامیدکننده نیست. شما می خواهید مشتریان خود را به ویژه در این مواقع تا حد ممکن مطلع و خوشحال نگه دارید.

طبق دستورالعمل های ویروس کرونا مانند موارد زیر مواردی است که باید به روز باشند

ساعتها: در این مدت به احتمال زیاد ساعت کاری تحت تأثیر قرار می گیرد. بر این اساس ساعت ها را در وب سایت خود به روز کنید تا مشتریان شما ناامید نشوند.
ظرفیت: اگر کسب و کار شما برای عموم آزاد است ، ممکن است مجبور شوید ظرفیت ذکر شده در وب سایت خود را تغییر دهید یا تعداد افراد دفتر خود را تغییر دهید ، از جمله کارکنان موجود در وب سایت به عنوان موجود. مطمئن شوید که آن تغییرات را در وب سایت خود برجسته کرده اید.
تغییرات: هر تغییری در کسب و کار خود ایجاد کنید ، از جمله عدم ارائه محصول یا خدمات خاص دیگر ، باید در وب سایت شما برجسته شود.


2. با مشتریان خود در ارتباط باشید
در ارتباط بودن و نشان دادن مراقبت از مشتریان همیشه مهم است ، اما در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است. به دلیل قفل شدن و فاصله اجتماعی ، افراد بیشتری در دستگاه های هوشمند و رایانه های خود به دنبال شبکه و اتصال هستند. یک راه عالی برای بازاریابی مشاغل خود در طول Covid-19 این است که مثل همیشه با شرکت های خود در ارتباط باشید. به عنوان یک شرکت ، برجسته بودن و مورد توجه قرار گرفتن در این شرایط سخت مهم است. برقراری ارتباط دیجیتالی با مخاطبان راهی عالی برای انجام این کار است. روش های زیادی برای ارتباط با مشتریان خود وجود دارد ، مانند:

در شبکه های اجتماعی شرکت کنید: مشتریان ارتباطات را دوست دارند ، باعث ارتقا trust اعتماد و نام تجاری شما می شود. بیشتر خریداران در این مدت مدام در شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین ، برای ارتقا a تجربه مثبت با شرکت خود فعال و پاسخگو باشید.
Chatbots / پیام رسانی فوری: داشتن یک chatbot در وب سایت یا برنامه های تلفن همراه خود نشان می دهد که می خواهید به روشی راحت برای کاربر در این اوقات آشفته کمک کنید. استفاده از ربات های چت و پیام رسان فوری می تواند ارتباط مخاطبان شما با تجارت شما را آسان کند.
پیام های بررسی / نظرسنجی ها: مشتریان دوست دارند در بحث ها و نظرسنجی ها شرکت کنند زیرا احساس می کنند نظراتشان ارزش دارد. با توجه به اینکه همه افراد بیشتر روی تلفن خود هستند ، مشارکت در این نوع تعاملات افزایش یافته است که می تواند تعامل بیشتری ایجاد کند.


3. به شما مراقبت نشان دهیم
همدلی و مراقبت از همه ، مخصوصاً مشتری هایتان در این مدت بسیار مهم است. این زمان تغییر حالت در مبارزات بازاریابی شماست. روش دیگر برای بازاریابی تجارت شما در طول Covid-19 ارتقا by سلامت و ایمنی از طریق تبلیغات است. ویروس کرونا ویروس موضوعی بسیار ترسناک و حساس است. افراد به دلیل ویروس شغل ، دوستان و اعضای خانواده خود را از دست می دهند. به همین دلیل ، همه ما باید مسافت بیشتری را طی کنیم تا به همه نشان دهیم که به یکدیگر اهمیت می دهیم. چند روش برای نشان دادن مراقبت از طریق بازاریابی به مشتریان خود شامل موارد زیر است:

اقدامات احتیاطی ایمنی: رعایت نکات ایمنی در بازاریابی ، از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت شما برای ایمن ماندن در هنگام شیوع بیماری ، مهم است. نمایش مواردی مانند ماسک ، دستکش و فاصله اجتماعی در تبلیغات می تواند کمک زیادی کند.
ویژگی های افراد واقعی: برجسته سازی داستان های واقعی با افراد واقعی که در حال مبارزه هستند و چگونگی کمک به برند شما می تواند یکی دیگر از روش های موثر برای نشان دادن افراد مورد علاقه شما باشد.
نکات بهداشتی را تبلیغ کنید: همراه با نشان دادن اقدامات احتیاطی ایمنی برند خود ، مهم است که سایر نکات بهداشتی را برجسته کنید. این می تواند شامل شستن دست ها ، دور ماندن از نظر اجتماعی و لمس نکردن صورت شما باشد.

4. اسکان دهید
حتی اگر برخی از ایالت ها شروع به گشودن کرده و از طریق فازها حرکت می کنند ، هنوز برخی از افراد هستند که می خواهند با احتیاط ادامه دهند و احترام به آن مهم است. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن میزان مرگ و میر همچنان در معرض خطر بالای بیماری هستند و آنها می خواهند به تمرین مسافت ایمن ادامه دهند. مشاغل باید اقامتگاه هایی را برای کسانی که تحت ویروس کرونا قرار گرفته اند فراهم کنند و با تلاش های بازاریابی شما آن مکان ها را برجسته کنند. تجارت شما باید همچنان گزینه های ایمن برای افرادی داشته باشد که می خواهند به فاصله اجتماعی ادامه دهند:

گزینه های مجازی: بسته به مشاغل شما ، اگر راهی برای کمک به آنها وجود دارد ، به عنوان مثال خدمات مشتری ، این زمان عملی بودن آن است
فاصله اجتماعی: اطمینان حاصل کنید که مکان شما دارای علائم و نشانه هایی است که قوانین فاصله اجتماعی را برجسته می کند تا افراد احساس امنیت بیشتری داشته باشند
گزینه های Drive-up / Curbside: تبلیغات گزینه های حاشیه ای شما می تواند به مشتریان شما نشان دهد که به آنها اهمیت می دهید. این کار را با ارائه یک روش ایمن دیگر برای خرید آنها از شما بدون به خطر انداختن سلامتی آنها انجام دهید.
5. نکات تاج مربوط به صنعت خود را ارائه دهید
یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان از طریق بازاریابی ، وبلاگ نویسی و ایجاد پست های مرتبط با صنعت شما است. در هر زمان ، وبلاگ نویسی می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان و مشغول نگه داشتن آنها باشد. در این زمان ، مردم می ترسند ، بی حوصله و گیج می شوند زیرا این همه چیز جدید و ترسناکی است. بنابراین ، کمی وقت بگذارید و کمی تحقیق کنید و نکات و نکات مربوط به صنعت خود را ارائه دهید. شما می توانید:

نکات ایمنی در صنعت شما
نکات کار از راه دور در صنعت شما
اداره امور زندگی (خرید ، مراقبت از کودکان)
نکات بهداشتی
6. پیشنهادات ویژه را ارائه دهید
یکی از مهمترین و موفقیت آمیزترین راه های بازاریابی تجارت شما در طول Covid-19 ارائه تخفیف های ویژه به منظور ارتقا تجارت است. همه گیری در آغاز تقریباً همه چیز را تعطیل کرد و ما را از رفتن به مکانهای تجاری محدود کرد. به همین دلیل ، رقابت شدید است و بازاریابی ضروری است. در این مرحله برجسته کردن تجارت شما در بین بقیه ضروری است. بهترین راه برای انجام این کار ارائه معاملات ویژه و فروش است. در بازاریابی این پیشنهادات ویژه ، برای تبلیغ ویژه خود از رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، علائم و هرجای دیگری که می توانید در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرید استفاده کنید. بسته به صنعت شما انواع مختلفی از معاملات را می توانید برای پیشبرد تجارت ارائه دهید. مثلا:

رستوران ها: ارائه تخفیف برای وانت یا تحویل رایگان می تواند شما را در رقابت با بیماری همه گیر متمایز کند.
فروش آنلاین: اگر مشاغلی مبتنی بر محصول دارید ، در صورت سفارش آنلاین مشتری در مقابل مراجعه حضوری ، معاملات ویژه ای را ارائه دهید.
7. بازاریابی برای آینده
گرچه ویروس کرونا ویرانگر مشاغل و اقتصادها بوده است ، اما برای همیشه دوام نخواهد داشت. آماده سازی مشاغل خود برای آینده هنگام رفع محدودیت ها بسیار مهم است. فقط برنامه ریزی مهم نیست ، بلکه باید برنامه های خود را به مشتریان خود بازاریابی کنید. این ویروس روی طرز فکر و کل نگرش ما تأثیر گذاشته است و به همین دلیل شما باید تلاش های بازاریابی خود را بر این اساس تغییر دهید. اکنون وقت خود را برای جمع آوری داده ها در مورد رفتار فعلی مصرف کننده اختصاص دهید و از آنها برای فصل بعدی کسب و کار خود ، با پایان همه گیر شدن ، استفاده کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۲۷ توسط:کیوان موضوع: نظرات (0)