فروشگاه ايرانيان فروشگاه ايرانيان .

فروشگاه ايرانيان

7 راه براي بازاريابي تجارت خود در طول Covid-19


بيماري همه گير آزار زندگي همه را به وجود آورده و نحوه تجارت و حتي نحوه تعامل ما به عنوان يك جامعه را كاملاً تغيير داده است. عدم توانايي بيرون رفتن و دور هم بودن، از جمله تعاملات رو در رو محدود، به اين معني است كه بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است. به عنوان يك صاحب مشاغل، به احتمال زياد به دنبال راه هايي براي ارتباط با مشتري خود در هنگام ويروس كرونا و همچنين سودآوري خود هستيد. در اينجا بهترين روش ها و نكاتي براي كمك به شما در بازاريابي تجارت و تقويت فروش در طي Covid-19 آورده شده است.

1. وب سايت هاي خود را به روز نگه داريد
به دليل فاصله اجتماعي، اكثر مردم براي به دست آوردن تمام اطلاعات مورد نياز در مورد يك شركت، تلفن يا كامپيوتر را انتخاب مي كنند. ممكن است از زمان شروع همه گير شدن، مشاهده كرده باشيد كه ميزان جستجو در وب سايت شما افزايش يافته است. تعداد بيشتر افراد در خانه بيش از هر زمان ديگر افراد آنلاين بودند. به همين دليل، شما بايد اطلاعات وب سايت خود را به روز نگه داريد. Covid-19 تقريباً بر هر قسمت از كسب و كار تأثير گذاشته است، از جمله ساعت، ظرفيت و فعاليت. وب سايت و حضور ديجيتال شما بايد به همين ترتيب به روز شود. اگر ساعات كاري شما تغيير كرده است ، بايد مطمئن شويد كه وب سايت شما با ساعات كار جديد به روز شده است. به عنوان يك كسب و كار ، شما بايد ليست Google My Business خود را نيز به روز كنيد ، و همچنين هرجاي ديگر كه مشتريان شما مي توانند شما را به صورت آنلاين پيدا كنند. براي مشتري هيچ چيزي بيشتر از اطلاعات غلط در مورد ساعت شما و سپس بيرون رفتن از مسير خود براي رسيدن به مكاني كه اكنون بسته است ، نااميدكننده نيست. شما مي خواهيد مشتريان خود را به ويژه در اين مواقع تا حد ممكن مطلع و خوشحال نگه داريد.

طبق دستورالعمل هاي ويروس كرونا مانند موارد زير مواردي است كه بايد به روز باشند

ساعتها: در اين مدت به احتمال زياد ساعت كاري تحت تأثير قرار مي گيرد. بر اين اساس ساعت ها را در وب سايت خود به روز كنيد تا مشتريان شما نااميد نشوند.
ظرفيت: اگر كسب و كار شما براي عموم آزاد است ، ممكن است مجبور شويد ظرفيت ذكر شده در وب سايت خود را تغيير دهيد يا تعداد افراد دفتر خود را تغيير دهيد ، از جمله كاركنان موجود در وب سايت به عنوان موجود. مطمئن شويد كه آن تغييرات را در وب سايت خود برجسته كرده ايد.
تغييرات: هر تغييري در كسب و كار خود ايجاد كنيد ، از جمله عدم ارائه محصول يا خدمات خاص ديگر ، بايد در وب سايت شما برجسته شود.


2. با مشتريان خود در ارتباط باشيد
در ارتباط بودن و نشان دادن مراقبت از مشتريان هميشه مهم است ، اما در حال حاضر از اهميت بيشتري برخوردار است. به دليل قفل شدن و فاصله اجتماعي ، افراد بيشتري در دستگاه هاي هوشمند و رايانه هاي خود به دنبال شبكه و اتصال هستند. يك راه عالي براي بازاريابي مشاغل خود در طول Covid-19 اين است كه مثل هميشه با شركت هاي خود در ارتباط باشيد. به عنوان يك شركت ، برجسته بودن و مورد توجه قرار گرفتن در اين شرايط سخت مهم است. برقراري ارتباط ديجيتالي با مخاطبان راهي عالي براي انجام اين كار است. روش هاي زيادي براي ارتباط با مشتريان خود وجود دارد ، مانند:

در شبكه هاي اجتماعي شركت كنيد: مشتريان ارتباطات را دوست دارند ، باعث ارتقا trust اعتماد و نام تجاري شما مي شود. بيشتر خريداران در اين مدت مدام در شبكه هاي اجتماعي هستند. بنابراين ، براي ارتقا a تجربه مثبت با شركت خود فعال و پاسخگو باشيد.
Chatbots / پيام رساني فوري: داشتن يك chatbot در وب سايت يا برنامه هاي تلفن همراه خود نشان مي دهد كه مي خواهيد به روشي راحت براي كاربر در اين اوقات آشفته كمك كنيد. استفاده از ربات هاي چت و پيام رسان فوري مي تواند ارتباط مخاطبان شما با تجارت شما را آسان كند.
پيام هاي بررسي / نظرسنجي ها: مشتريان دوست دارند در بحث ها و نظرسنجي ها شركت كنند زيرا احساس مي كنند نظراتشان ارزش دارد. با توجه به اينكه همه افراد بيشتر روي تلفن خود هستند ، مشاركت در اين نوع تعاملات افزايش يافته است كه مي تواند تعامل بيشتري ايجاد كند.


3. به شما مراقبت نشان دهيم
همدلي و مراقبت از همه ، مخصوصاً مشتري هايتان در اين مدت بسيار مهم است. اين زمان تغيير حالت در مبارزات بازاريابي شماست. روش ديگر براي بازاريابي تجارت شما در طول Covid-19 ارتقا by سلامت و ايمني از طريق تبليغات است. ويروس كرونا ويروس موضوعي بسيار ترسناك و حساس است. افراد به دليل ويروس شغل ، دوستان و اعضاي خانواده خود را از دست مي دهند. به همين دليل ، همه ما بايد مسافت بيشتري را طي كنيم تا به همه نشان دهيم كه به يكديگر اهميت مي دهيم. چند روش براي نشان دادن مراقبت از طريق بازاريابي به مشتريان خود شامل موارد زير است:

اقدامات احتياطي ايمني: رعايت نكات ايمني در بازاريابي ، از جمله اقدامات انجام شده توسط شركت شما براي ايمن ماندن در هنگام شيوع بيماري ، مهم است. نمايش مواردي مانند ماسك ، دستكش و فاصله اجتماعي در تبليغات مي تواند كمك زيادي كند.
ويژگي هاي افراد واقعي: برجسته سازي داستان هاي واقعي با افراد واقعي كه در حال مبارزه هستند و چگونگي كمك به برند شما مي تواند يكي ديگر از روش هاي موثر براي نشان دادن افراد مورد علاقه شما باشد.
نكات بهداشتي را تبليغ كنيد: همراه با نشان دادن اقدامات احتياطي ايمني برند خود ، مهم است كه ساير نكات بهداشتي را برجسته كنيد. اين مي تواند شامل شستن دست ها ، دور ماندن از نظر اجتماعي و لمس نكردن صورت شما باشد.

4. اسكان دهيد
حتي اگر برخي از ايالت ها شروع به گشودن كرده و از طريق فازها حركت مي كنند ، هنوز برخي از افراد هستند كه مي خواهند با احتياط ادامه دهند و احترام به آن مهم است. بسياري از افراد بدون در نظر گرفتن ميزان مرگ و مير همچنان در معرض خطر بالاي بيماري هستند و آنها مي خواهند به تمرين مسافت ايمن ادامه دهند. مشاغل بايد اقامتگاه هايي را براي كساني كه تحت ويروس كرونا قرار گرفته اند فراهم كنند و با تلاش هاي بازاريابي شما آن مكان ها را برجسته كنند. تجارت شما بايد همچنان گزينه هاي ايمن براي افرادي داشته باشد كه مي خواهند به فاصله اجتماعي ادامه دهند:

گزينه هاي مجازي: بسته به مشاغل شما ، اگر راهي براي كمك به آنها وجود دارد ، به عنوان مثال خدمات مشتري ، اين زمان عملي بودن آن است
فاصله اجتماعي: اطمينان حاصل كنيد كه مكان شما داراي علائم و نشانه هايي است كه قوانين فاصله اجتماعي را برجسته مي كند تا افراد احساس امنيت بيشتري داشته باشند
گزينه هاي Drive-up / Curbside: تبليغات گزينه هاي حاشيه اي شما مي تواند به مشتريان شما نشان دهد كه به آنها اهميت مي دهيد. اين كار را با ارائه يك روش ايمن ديگر براي خريد آنها از شما بدون به خطر انداختن سلامتي آنها انجام دهيد.
5. نكات تاج مربوط به صنعت خود را ارائه دهيد
يك راه عالي براي ارتباط با مشتريان از طريق بازاريابي ، وبلاگ نويسي و ايجاد پست هاي مرتبط با صنعت شما است. در هر زمان ، وبلاگ نويسي مي تواند راهي عالي براي ارتباط با مشتريان و مشغول نگه داشتن آنها باشد. در اين زمان ، مردم مي ترسند ، بي حوصله و گيج مي شوند زيرا اين همه چيز جديد و ترسناكي است. بنابراين ، كمي وقت بگذاريد و كمي تحقيق كنيد و نكات و نكات مربوط به صنعت خود را ارائه دهيد. شما مي توانيد:

نكات ايمني در صنعت شما
نكات كار از راه دور در صنعت شما
اداره امور زندگي (خريد ، مراقبت از كودكان)
نكات بهداشتي
6. پيشنهادات ويژه را ارائه دهيد
يكي از مهمترين و موفقيت آميزترين راه هاي بازاريابي تجارت شما در طول Covid-19 ارائه تخفيف هاي ويژه به منظور ارتقا تجارت است. همه گيري در آغاز تقريباً همه چيز را تعطيل كرد و ما را از رفتن به مكانهاي تجاري محدود كرد. به همين دليل ، رقابت شديد است و بازاريابي ضروري است. در اين مرحله برجسته كردن تجارت شما در بين بقيه ضروري است. بهترين راه براي انجام اين كار ارائه معاملات ويژه و فروش است. در بازاريابي اين پيشنهادات ويژه ، براي تبليغ ويژه خود از رسانه هاي اجتماعي ، وب سايت ، علائم و هرجاي ديگري كه مي توانيد در مقابل مخاطبان خود قرار بگيريد استفاده كنيد. بسته به صنعت شما انواع مختلفي از معاملات را مي توانيد براي پيشبرد تجارت ارائه دهيد. مثلا:

رستوران ها: ارائه تخفيف براي وانت يا تحويل رايگان مي تواند شما را در رقابت با بيماري همه گير متمايز كند.
فروش آنلاين: اگر مشاغلي مبتني بر محصول داريد ، در صورت سفارش آنلاين مشتري در مقابل مراجعه حضوري ، معاملات ويژه اي را ارائه دهيد.
7. بازاريابي براي آينده
گرچه ويروس كرونا ويرانگر مشاغل و اقتصادها بوده است ، اما براي هميشه دوام نخواهد داشت. آماده سازي مشاغل خود براي آينده هنگام رفع محدوديت ها بسيار مهم است. فقط برنامه ريزي مهم نيست ، بلكه بايد برنامه هاي خود را به مشتريان خود بازاريابي كنيد. اين ويروس روي طرز فكر و كل نگرش ما تأثير گذاشته است و به همين دليل شما بايد تلاش هاي بازاريابي خود را بر اين اساس تغيير دهيد. اكنون وقت خود را براي جمع آوري داده ها در مورد رفتار فعلي مصرف كننده اختصاص دهيد و از آنها براي فصل بعدي كسب و كار خود ، با پايان همه گير شدن ، استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۲۷ توسط:كيوان موضوع: نظرات (0)